jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Jägers och regn

Idag var det ponnygalopp på jägersro och tyvärr fick jag inga bilder för jag tog över Olivias jobb med att vara prisutdelare mit i regnet men jaja vad gör man inte för sin älskling! ;) Jag hade såklart ingen jacka utan stog där blöt som fan och frös och efter sista loppet sprang vi in med grejorna i stallet för att sen få saft och kaka. ;) När vi stog där och vänta så såg jag världens sötaste lilla ponny ligga i sin box! ^^ så var ju tvungen att fota! Sen när allt var klart gick jag och juste jag hade en assistent Julia också med mig som hjälpte mig så alla fick rätt priser ;) så när allt var klart gick vi in på coop där dem delade ut gratis roser så vi tog vars en och gick haha! ;) när jag kom hem var det snabbt in i en varm dusch sen skulle man bort! och nu, nu är jag hemma trött som in i så godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0