jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Hemma från ridläger!

Ja igår kom jag ju hem från mitt ridläger som jag varit på i en vecka uppe i Åhus. Jag tänkte skriva lite kort bara om vad vi gjort under veckan så jag börjar med förstadagen (förra söndagen) Så vi red först ett dressyrpass och sen på eftermiddagen så hade vi rykttävling där jag kom 5.a det förvånar mig faktiskt lite för jag hade en vit häst och det är inte så vanligt att man får pris när man har en vit ponny på sånna tävlingar. men iallafall på måndagen så fortsatte vi med dressyrpasset och sen red vi ut en liten uteritt. Påtisdagen sen så hade vi hoppträning och fy vad My (min ponny) hoppade fint! På etermiddagen den dagen så red vi ut en lite större uteritt. På onsdagen red vi balansövningar och sen barbacka uteritt. På torsdagen delade vi upp oss i fyra lag så red vi ut på typ en tipsrunda mitt lag red först fel för vi var ju ute själva men sen hittade vi rätt igen och då vann vi! :) På fredag morgon sen så hade vi hopptävling och jag kom delad 5.a med en annan tjej vi hade exakt samma tid! ;) På eftermiddagen så hade vi gymkana och vi mitt lag hade vunnit men såklart så var sista grenen avgörande. Men ja sen kom lördagen och då kom alla föräldrar så fick dem se en liten uppvisning.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0