jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Emporia med familj!

Idag åktr jag, mamma, mormor och min syster in till Emporia redan halv 11 och kom hem halv 5. Först så sa vi att vi inte skulle köpabså mycket utan bara titta men det slutade med att jag köpte två enfärgade t-shirts en mint grön och en aprikos plus en ljusrosa kofta från cubos alltihop. Sen gick vi vidare till lindex där jag hittade ett linnea med en stjärnan på men det blev som en tunika till mig ^^ Sen tog vi lunch på jensens (stavning) där vi hade bokat bord kände mig som en riktig kung när jag bara gick förbi den långa kön!! ;)
Sen gick vi vidare så dem andra kunna hitta lite kläder och när dem gjorde det gick jag in på hollister så huttade jag värdens finaste bikini men den passade såklart inte! :(
sen åkte vi hem och nu är jag på väg till stallet så mi ponny får lite mat! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0