jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

bästa lektionerna på länge!

Idag gick det så bra så det inte är sant! Först på galoppen var det ingen som stack och alla höll sina platser hela vägen det gick skitbra! :)Vi red på rakan igen. Jag hade Fairy, Matilda red på Popeye, Anny på Chiao, Olivia på Boss och Julia red med idag på Mikado! Det var jättelängesen Julia var med så det var kul att träffa henne! :)Fairy mår nog bra av att få lite motion iallafall sån tunna som hon har till mage! ^^ Man ser kanske inte så mycket på denna bilden men första gångerna hon var med på galoppen var hon så tjock så nästan ingen av våra sadelgjordar passade! ;) Ridningen på Fiedahl gick också supperbra. Efter lektionen känner man sig så stolt och så får man massa beröm så sitter man bara där och ler med skitstort leende och nickar som en fjant! ^^ Men iallafall så hade jag Grace. Vi fick lov att rida barbacka meeen.. eftersom hon nästan bockade av mig förra gången så kändes inte det så bra om jag skulle trillat av som avslutning på terminen lixom! :) Men vi som hade sadel fick hoppa ett litet kryss sen satte hon upp ett till bakom så det blev lixom hinder, galoppsteg, hinder. Hon bara flög så perfekt och jag bara flög med på henne så perfekt och vi bara var så bra tillsammans idag gud vad hon var fin! Det blev ett härligt avslut! :)(bild från vintern men aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0