jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Städa!!

Jag vaknade halv åtta i morse men orkade inte åka till stallet så jag gick upp och satte mig i soffan så jag kunde kolla på julkalendern när den började! ;) DEN SÖG!
Men iallafall. Efter julkalendern så tänkte jag julstäda på mitt rum. Det behövdes verkligen bakom soffa och säng! ^^
Så jag lyfte ut alla mina grejor från mitt rum utom soffa, säng och skrivbord, dem var lite för tunga!
Så började jag damsuga, när jag var klar med det moppade jag golvet där säng och soffa skulle stå för jag hade flyttat på dem. Medans det torkade dammade jag av allt inklusive alla lister i mitt rum! 
 
Nu när det hade torkat och jag kunde sätta tillbaka säng och soffa så moppade jag resten av golvet. Medans det torkade så dammade jag av alla grejor som jag hade tait ut från rummet för tt senbära tillbaka allt. Jag dammsugde både soffa och säng så jag plockade isär allting.. Jaa har man inget att göra så får man väl göra något!
 
Men när jag väntade på det andra golvet skulle torka så smsa faktiskt Emelie mig så jag skulle till henne efter jag var klar.
När ja kommit hem till henne typ en timme senare så fixade hon sig så vi sen kunde gå ut och fota. Ja som vanligt kan jag inte vara seriös när någon fotar mig men emelie blir alltid lika fin! När vi kom in igen så gjorde vi varm choklad och satte oss i soffan utanför hennes rum och fixade med bilderna och lite annat på datorn. 
 
När jag kom hem så åt vi något kött med potatisgratäng, svamp och svamsås. 
 
I HAVE A FUCKING TWIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0