jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Nr. 15 "Förlåt igen"

(Publicerad 2012-06-28)

Ja förlåt igen jag glömde säga att vi skulle till hotell och såklart funkade inte internetet där så kunde tyvär inte skriva men vi har iallafall gjort det vanliga varit och handlat och tittat på saker jag köpte en hat och ett par boots och igår så var vi på en fin resturang och när vi kom dit sa dem att vi kunde vänta i 45 min till en timme så när vi var på väg ut därifrån så fick vi ett bord det tog 3 min inte en timme! 
När vi ätit upp tog vi lite foton som kommer upp senare!
när vi fotade från en bro stog där ett fyllo som ville ha pengar av pappa men liksom han hade en låda mat brevid säg och en sig i munnen och var då full man undrar ju var han fick dem pengarna ifrån!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0