jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Nr. 12 "Hejsan Svejsan"

(Publicerad 2012-06-24),

Igår var vi hembjudna till någon svensk som bor här i kvarteret fast detvar ju andra folk också som inte prata svenska det var en tjej som frågade mig något så hörde jag inte vad hon sa så sa hon om det tillslut så fick jag säga att jag inte förstod för jag frågade vad hon sa hella tiden lite PINSAMT för sen pratade hon inte med mig på hella kvällen hehe!! Men iallafall så glömde jag skriva igår att vi körde förbi en skylt när vi var på väg till Dallas det var på motervägen eller det är motervägar överallt men på den vi körde på brevid den var där ett fängelse så var där en skylt där det stog såhär "Snälla ta inte upp liftare tack!" Man blir ju lite fundersam.

Men nu ska vi åka och bada fast det är för varmt att gå så vi kör dit, ja vi är väldigt latta. Mamma ska bara lära sig att köra den bilen som tur är ska vi inte såå långt!!

(Bilderna var för två år sen och jag har inget smink ser ut som ett mongo men de får va så)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0