jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Julklappar!

Jag fick HV Polo ridstrumpor från Sofie dem passar bra till mina röda ridbyxor! :)
Sen fick jag en sån mobilhållare tandborste och presentkort från hööks på 200 kr från mormor. 
Fick även Toffifee och lite smycken av henne en klocka och ett par öronhänge! :)
 
 
Av Irene min faster fick jag en isadora mascara som jag inte har foto på men det var någon ny sort orkar inte titta vad den heter! ^^ Sen fick jag presentkort på 100 kr på Emporia och massa olika böcker.
Av mamma och pappa fick jag nog dem bästa presenterna för jag fick en VS body splash i Mango Temptation, en viktvojlock så jag slipper låna från andra, två par glasögon ett par mörka och ett par ljusa och sist nya tävlingsbyxor! Ja bly till viktvojlocken fick jag inte nu utan det ska vi fixa innan tävlingarna börjar. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0