jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Internetet är slut!

Ja jag har kollat på PLL och Wildfire så mycket så nu har vi anbändt allt vårt internet denna månaden så igår kom drt upp en ruta att vi kunde fortsätta annda det men då fick vi betala en extra kostnad så jag har delat min mobil till min dator men det funkade inte på vår fasta dator så hela dagen idag har jag spelat spel! -.-
Först sims 3. Sen när jag tröttnat på det spelade jag något jättegammalt spel "djurpansionatet" men efter en stund blev det också tråkigt så nu har jag suttir i typ 4 timmar och spelat "Horse Life". Jag hoppas på en lite roligare måndag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0