jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Hoppning utan händer!

Hippade kombination med Danny utan händer idag och det började bra med ett hinder men när vi satte ditt det andra hindert så såg inte gan det och när han såg det så var det försent så han försökte smita bervid men där var en vägg så han sprang rakt in i hinderstödet och sen baxkade han hastigt så jag flög fram på halden och höll mig kvar en liten stund men sen kände jag att jag drog hobom i munnen så dp släppte jag och ranlade ner. Men det var tur att jag gått oå galippeb och lärt mig hålla kvar och ramla av annars hade jag inte landat så mjukt! ^^
Sen hoppaee jag igen och skäppte händerna på andra hindret men han bara sprang iväg så sen fick jag hålla i honom hela vägen! ;)
Annars gick det bra och min vante var väkdigt spännande så han drog los den från min hand och slängde runt den i boxen! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0