jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Ännu en lovdag!

Ja dem 2 första timmarna idag efter jag ätit frukost satte jag mig vid datorn och fortsatte på mitt Horse Life spel. Sen tvingade jag pappa att köra mig in till Myone för jag ska ha shaps till mina skor men den bruna färgen var inte samma och dem har inga fina på hööks och jag tycker inte om Horze så jag ska kolla på Megs någon dag också. Så ja sen körde vi till ica köpte lite grejer för vi har haft gäster nu på kvällen. Vi var på Ica Maxi i stan och där var full kaos där var minst tre kärringar som körde in i mig med sin vagn och personalen bara sprang runt och ja fy man kom ifmte fram någonstans om man inte så knuffa undan dem! ;)

Sen hem och ha tråkigt igen.! Men imorgon ska jag till Fame sen fixa mig till nyår! Aaa!! Det kommer va helt konstigt att skriva 2014 istället för 2013 :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0