jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Åkte in till Hööks

Ja igår var vi inne i stan och skulle ha någon vinkeljärn eller nåt sånt så passade vi på att köra till Myone för dem hade mellandagsrea där men jag hittade ingen. Eller jo men dem ända sakerna jag hittade var inte på rea och om dem var det kostade dem typ 500 kr ändå! ^^

Så idag åkte jag buss in till Hööks för att köpa skor och en luva till mitt schabrak. Men det blev vinröda lindor till också! ;)
Jag passade på att byta lite färg och dånt för jag har haft svarta skor så länge så nu köpte jag mörkbruna dem är brunare i verkligheten än på bilden. Kag vill egentligen ha bruna stövlar men kan inte ha det för jag har för smala vadet så ska köpa shaps till! :)
Jag är ganska bra på att handla för det blev 627 och jag betalade 355 för hade presentkort på 272! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0