jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tävling på jägersro!

Ja idag tävlade jag ju Kira världens sötaste ponny och jättesnäll var hon! Vi fick lite sämre start än dom andra så halckade efter lite men sen fick hon upp farten och då tappade hon den igen ;) men det kan jag förstå, det var hennes första riktiga lopp och det var skitvarmt så jag blev nöjd ändå! :) Fick ju både rosett och en medalj fast rosetten fick Kira med sig hem! :) Så vi ska antagligen upp till Göteborg den 22.a september och starta där så får vi se hur bra hon springer på gräs! ^^ Men ja här kommer lite bilder! :)





Ja mina föräldrar kom typ så i sista minuten så fick bara foton på mitt lopp och några på c-ponny loppet men dem har jag inte på min telefon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0