jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Tagga brandlarm imorgon!

Haha ja nu ska vi äntligen få ha hemkunskap så vi taggar brandlarmet nu! ^^ Dem första klasserna som hade det förra året var dem första som satte igång det så vi kör väl också på brända pannkakor nudå! :) Och ja idag haha vår grupp av sjuor var nog dem snällaste där. Dem gjorde allt man sa.. När dem var klara med en grej så sa man till dem att dem skulle sätta sig ner och efter 2 sek så satt alla i en rad framför medans andra grupper sprang iväg från varandra och vägrade göra grejor haha! Sen fick vi spela brännboll jippi fast ja jag gjorde så vårt lag vann! ^^ Eller inte.. jag suger verkligen eller ja skuta kan jag göra rätt så okej men springa nädu inte min starka sida precis! fast jag var iallafall med det var massor som vägrade av dem vi spelade mot kanske därför dem förlorade också men sshhyy!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0