jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Stall+stall=mitt liv!

Idag gick jag upp 20 i 7 för att åka med mamma in till jägers så jag var där öite innan 8. Så ja idag var det lite mer att göra än sist och nu vet jag vad jag får göra och inte får göra så, om jag inte har något att göra så vet jag t.ex dem hästarna som jag får borsta utan att ha tänder i ryggen nej men utan att bli typ sparkad eller något liknande. Sen vid 10 tiden var det fika och kl. 1 tog jag bussen hem! :) När jag då kom hem var det snabbt in i duschen sen hem till Nina så jah åt lunch där hemma! :) Så bakade vi chokladmuffins! Alla blev goda utom den understa plåten dem blev brända! :( fortsättning följer....... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0