jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Skolstart! :(

Blää så tråkigt det är när man måste ta fram skolväskan och börja fixa med alla grejor! :( så idag var jag, mamma och Emelie på jägersro Emelie skulle ha en ny tröja till imorgon och jag skulle ha tröja, byxor och skor. Det blev vars en tröja, inga byxor och inga skor.. men mamma ska in och köpa skor till mig imorgon för jag har liksom inga gympaskor och det kan vara bra att ha! ^^ Sen när vi kom hem så åkte jag och Emelie till Fame och Balder precis när vi skulle köra så började det såklart regna!! Men har man häst så har man! ;) Har även fixat naglarna till imorgon men blev inget vidare. Jag blev nöjd först men sen förstörde jag dem! ^^ :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0