jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Ridstart!

Äntligen har ridningen börjat på Fiedahl igen!! :) Det blev en lite lugnare lektion eftersom det var första dagen och Danny som jag red var det första lektionen på länge så ja han va Fames mage x2! ^^ Danny har nog aldrig varit så lugn på någon lektion haha han var verkligen i sin egna lilla värld men det var ändå ganska skönt att ändå kunna slappna av lite på lektionen, om ni förstår vad jag menar. :) Sen kom det en jätteduktig fotograf, Fredrik som fotade på Jägersro. Han har varit på Fiedahl någon gång innan och fotat så kom han iallafall idag. Jag vet inte om han lägger upp bilderna någonstans eller vad han gör så det kanske kommer bilder men jag vet inte. Det är nog inte dem finaste kläderna jag hade i så fall.. hehe jag liknade nog en liten regnbåge med massor av färg inte det snyggaste tillsammans men va fan jag e i stallet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0