jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Regn.. Regn och vänta.. REGN!

 
Jävla pissväder det varit idag asså! Först på morgonen vaknade jag av att det spöregnade sen vid halv nio vaknade jag igen av ett sms, så vid 09.00 gick jag upp för att Nina skulle komma hem till mig så åt vi frukost. När vi då åt så tittade vi på tv och hoppades att det inte skulle brytas av regnet asså jag skojar inte parkeringen utanför mitt hus var det typ översvämning på och där e ändå brunnar som vattnet skulle rinna ner i men på typ såhär 1 min blev den full! Så man kan ju säga att det har regnat lite idag!.. ;) Men iallafall så tog vi på oss regnkläder tog ut cyklarna när det var uppehåll och hoppades på att det inte skulle börja regna påväg till Fame! :) Jaa vi klarade oss och det var bara lite regn påväg hem så vi tog en stor kopp varm choklad när vi då var hemma med massor av grädde i! ^^ När vi var klara med den och satte oss under en filt i soffan, så tittar vi ut.. Det var tur vi cyklade snabbare sista biten för vi kände hur det började regna mer så vi hann precis in! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0