jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Regn, Åska och en rädd ponny!

Imorse åkte jag in till Jägers men åkte hem lite tidigare än vanligt så när jag kom hem åt jag lunch och efter det så cyklade jag till Fame tillsammans med Natalie. När vi kommit fram och är helt klara så går vi ut till ett stubbfält såklart börjar det regna precis när jag suttit upp! Så vi gick iväg lite längre bort där det var blåare himmel men tillslut började det åska så vi gick tillbaka till stallet men när vi såg att det blixtrade precis över hagarna där dem står så vi ville inte gå dit så vi gick till närmaste gård och stod där tills det värsta hade blåst bort lite så då gick vi till hagarna satte på hennes täcke och satte oss längs huset bredvid så vi slapp det värsta regnet sen när regnet blåst bort packade vi ihop alla grejor och cyklade hem! När vi kommit hem hängde jag upp alla blöta grejor medans Natalie fixade varmchoklad! ;) Så det blev bra tillslut utom att Fame fick typ panik när vi stod på den där gården så hon skalade mig så jag bet hål på min läpp :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0