jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Naglar, smink och badat!

Ja idag var jag med Nina för vi hade bestämt att vi skulle göra sånna olika smink videos, asså inte sån hur man sminkar blablabla sminkning utan ja andra saker svårt att förklarar, så iallafall så började vi med att göra eget lepglans. Väldigt kladigt men det blev fint tillslut! Nej juste innan det så badade vi i deras pool i 29º då kan man inte klaga på att det är kallt precis! ;) Men eftet vi gjort vårt lepglans åt vi en glass sen skulle jag hem och äta middag. Sen så cyklade jag tillbaka dit och då hade jag med mig lite nagelgrejor och smink för då skulle vi göra dem andra videosarna men vi hann bara den ena för sen blev vi varma så vi sprang ner till poolen! ;) Men videon vi gjorde var då om naglarna så vi visade upp alla nagellack vi hittade ja vi skulle ha haft dubbelt så många men jag pallade inte ta med alla mina så jag tog bara dem bästa ^^ men när vi vissat upp alla så valde vi vars en färg att måla med. Jag tog mintgrön och som dekoration en liten silvrig 3D blomma! :) såhär blev resultatet!

Ja ignorera att jag har världens kortaste naglar och fulaste nagelbanden ever men jag rider och sånt ju så då knäcks dem! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0