jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Malmöfestivalen idag igen!

Fast idag åkte jag in med Linnéa, Olivia, Malin, John och Jonatan. Sen träffade vi några av deras kompisar från Bara, jag kommer inte ihåg vad alla heter tror jag men det var Emma, Paulina (stavning), Sara/Sarah vet inte hur hon stavar sen var det ehm haha sorry jag tappade det helt.. Jo hon hette eller ja heter Julia tror jag.. Förlåt mig om jag stavat fel eller missat någon eller ja skrivit helt fel namn.. ^^ Men dem var jättesnälla iallafall så ja. Vi såg Panda de Panda eller vafan han hette^^ och dem åkte karusell sen gick vi bara runt och tittade och pratade, inte jätteroligt men kul ändä! :) Sen fick jag Saras gossedjur för jag suger på alla sånna spel. Så jävla snäll hon e!! Hoppas jag får träffa dem fler gånger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0