jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Löberöd med plastic Wonder!

Halloj idag åkte jag och Emelie med en gubbe från jägersro till Löberöd för att vara utställare nu idag och imorgon med den mekaniska galopphästen från jägers! :) Så pm ni har lust att kolla på fälttävlan SM imorgon kl 11 öppnar det så får ni lov att komma dit till oss! ;) så ja som jag sa ska vi dit imorgon och på söndag ska jag träffa en loten b-ponny som jag sla tävla på jägersro den 12.e så ja om ni vill se det med så börjar det kl. 19.00! Bilder kommer på Fame när vi red igår! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda Sjöholm

Hade du inte kunnat göra lite reklam för mitt hästletande? Du verkar ju ha värsta turen vad gäller sånt :)
//Matilda

Svar: aa så nu har jag gjort det! :)
Cornelia Hartsmar

2013-08-10 @ 21:12:05
URL: http://jockeydream.blogg.se/
Postat av: Matilda Sjöholm

Tack :) <3

Svar: var så lite så! <3
Cornelia Hartsmar

2013-08-11 @ 18:52:20
URL: http://jockeydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0