jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Gnäggande, springande ponny

Idag red jag en lite längre runda fast skrittade typ hela tills vi var på väg hem.. Den ponnyn måste ha en gps i sitt huvud för jag red en runda som vi inte ridit på ett år så knappt jag kommer ihåg den.. ^^ Men Fame vet precis när vi är på väg hem då behöver man inget spö på henne för då får hon träffa sin kompis igen ju.. ;) Hon e ändå rätt gulligt när hon springer man har nästan ingen kontroll men det ända hon gör e att springa fortare och fortare samtidigt som hon gnäggar det blir en riktig sånhär sagohäst som typ stegrar varje gång den galopperar iväg asså hur många hästar gör egentligen det? ^^ och glöm inte att dem måste va typ rosa eller blåa hästar! XD Aahh gud! Jag ska önska mig en unicorn när jag fyller år! :D

Kommentarer
Postat av: Irene

Unicorn... Rosa... Blå... Födelsedag...
Okej, antecknat! ;)

Svar: Haha det e bra då gör jag plats för den hemma! ^^
Cornelia Hartsmar

2013-08-22 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0