jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Foto!!

ursäkta förra inlägget jag ska ändra det på datorn sen. Min mobil ändrar orden och så klickar jag på fel bokstav hehe. Jag brukar läsa igenom när jag skriver på mobilen men jag glömde så sorry att det står typ kag istället för jag men jag tror ni fattar ändå. Så imorgon är det iallafall fotodag i skolan skitkul!! Ehm nej! För dem tvingar alltid än att le med tänder och jag har dragit ut en tand så jag kommer ha en stor glugg på fotot.. ^^ men jaja vi får väl se hur det blir, ska iallafall ha på mig en vinröd blus och kanske en vit stickad tröja över men vet inte riktigt än. Ja och jeans såklart. neehh du vet jag ska inte ha några byxor på mig höhöhö.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0