jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Bajsdag!

Detta var nog den sämsta skoldagen hittills.. Av olika själ sen ska vi ta skolfoto på fredag och jag kommer se ut som en bajs. ursäkta att jag säger bajs till allt ja visa tycker det är jätteomoget.. jag bryr mig inte!! För jag tycker det e omoget när ni springer runt och kallar andra horor och annat så nu var det sagt! ^^ nej men asså blev lite sur på två ganska nära kompisar för dem e lite konstiga och sådär! ^^ så ja det var väl roligt. Jag gjorde en snabb ganska ful bakgrund till min ask om ni ville veta gå in och ställ frågor lite desperat hehe!! Och ja juste efter skolan idag så följde Amanda med mig hem och det var 100 år sen vi va så det var lite skojsigt!
http://ask.fm/Corn3liaa
där har ni den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0