jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Galopp på Jägersro!

Idag åkte jag först till Fame gick jättebra sen hem snabbt, byta om och sen in på jägers först var det stora galoppen tyvärr fick jag bara bild på typ 5/10 lopp för min mobil dog och har ju ingen kamera :( men innan min mobil dog så kom bästa Olivia med sina bästa kamera och fotade så ja hon kommer nog lägga ut bilder snart. Men iallafall så kunnde jag inte ta bilder på ponnygaloppen då heller nä.. Men jag fick hjälpa Olivia att dela ut priser till alla ponydeltagarna och det var lite kul. Men ja vet inte riktigt vad som hände.... Jo först så satsade vi typ 50 kr på Lenart JR Reuterskiöld och såklart vinner vi haha grymma vi e fast vi vann bara 73 kr.. men bättre än inget ;) Sen hittade jag en tjuga på marken som jag tog.. (såklart) och till sist värsta lyckodagen asså, så kom det fram en tant som hade fått 4 st gratis korv kuponger som man kunde få om man köpte en andel på någon häst men dem hade redan ätit så vi fick dem! haha så snälla människor det kan finnas asså!! :´) (Bilder tagna av Olivia Dobos!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0