jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Badet med Amanda och min syster

Vid lunch stack jag och min syster hem till Amanda så vi sen kunde gå till badet. Det var typ 24 grader i solen så jävla härligt. När vi kom dit så la vi våra saker på gräset och sprang rakt i poolen. Det var iskallt men det gick! ;)
Efter typ 20-30 min så gick vi upp och bastade. Sen la vi oss i gräset och solade. Amanda fick en jättefin solbränna medans jag är lika vit som innan.. Men jaja sommaren är ju inte slut än. 
Efter ett tag så kom Kimmy också men hon solade bara. Så sista 10 min innan det stängde hoppade vi i igen och snabbt in i bastun i 5 min. Men ingen vågade hoppa i för att det var iskallt sist så det slutade med att Amanda slängde i mig tillsammans med sig själv. Det var inte så kallt när vi väl va i sen! -.-
 
(Min syster i vattnet)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0