jockeymupparna.blogg.se

~ Cornelia Hartsmar ~ My racing adventure! ~

Ändrade planer!

Ja det har blivit ändrat jag lägger inte ut videos för det tar 100 år att ladda upp dem så jag skriver här från och med idag. 
Så idag är det den amerikanska fars-dag, så jag har köpt ett kort och en annan sak. När han har fått det kommer jag lägga ut bild på det och bilder kommer också på allt jag har köpt. Igår när vi körde hem från en affär och skulle köra ut från parkeringen så började bilden framför oss backa helt plötsligt och vi hade en bil bakom oss så vi kunde inte backa så pappa tuttade typ i 30 sekunder som ändå är ganska länge. Men han fortsatte att backa och rakt in i oss. Så ja det är tur vi tog den största bilen som dem hade när vi hyrde den för vi fick ingenting på vår bil men han fick en liten buckla och silvriga sträck från vår bil! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0